TRAVEL WITH ME

Marrakech

© Photo Credits to Mattia Guzman

Reportage experience, travel with me!
In 2019, I have decided to try a new way of travelling by letting people come with me during my reportage trips. In these trips, participants have the possibility to see how I work on the field and my style of taking pictures when I am working on personal projects around the world.
During this experience, I will conduct a comprehensive workshop, in which participants will have the possibility to discuss and edit pictures taken during the day.
The only difference about this project from my personal trips is that I won’t be travelling alone. Also, the thing that separates this trip from other reportage experiences is that it won’t be focused only on pictures taking, but it will include a component related to cultural discovery and adaptation to new environments and people, all crucial to be a good photographer!
I can’t wait to start this new trip with you and to welcome you to my world!

Reportage, viaggia con me!
Nel 2019 ho deciso di introdurre una nuova modalità di viaggio: dare la possibilità, a chi vuole, di viaggiare insieme a me. Durante queste esperienze, i partecipanti avranno la possibilità di vedere come lavoro sul campo e in quale modo realizzo le mie fotografie quando lavoro a progetti personali.
Durante i viaggi, terrò un workshop fotografico nel quale discuteremo e editeremo insieme le fotografie scattate durante la giornata.
L’unica differenza con ciò che faccio quotidianamente, è che non sarò da sola, ma in vostra compagnia. Durante questa esperienza non saremo solo concentrati nel realizzare un reportage fotografico, ma anche sul senso di adattamento e sull’approcciarsi con la popolazione e con la cultura locale, azioni che reputo fondamentali quando si viaggia e si fotografa.
Non vedo l’ora di partire con voi e darvi il benvenuto nel mio mondo!